Αρχή σελίδας
Αναζήτηση
Ανακοινώσεις
Φόρμα επικοινωνίας
Μέγεθος:

Αντίθεση:

Η οργάνωση εκπροσώπησης των ατόμων με αναπηρία στην ελληνική πολιτεία και κοινωνία

Μενού

ΜΕΛΟΣ ΤΩΝ:

λογότυπo του EDF λογότυπo του EPF

 

Λογότυπα ISO 9001 και UKAS

Κυρίως περιεχόμενο της σελίδας


Κατηγορία: Φορείς - Μέλη

Αθήνα: 21/02/2018

ΠΡΟΣ:
Φορείς - μέλη Ε.Σ.Α.μεΑ. και φορείς - μέλη αυτών

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ:


Καταγραφή από την Ε.Σ.Α.μεΑ. των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν τα άτομα με αναπηρία και χρόνιες παθήσεις κατά τις αεροπορικές μετακινήσεις τους


Αγαπητοί Συνάδελφοι,
Στο πλαίσιο της συνεργασίας της Ε.Σ.Α.μεΑ. με την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ) με στόχο τη βελτίωση της εξυπηρέτησης των πολιτών με αναπηρία τόσο στα αεροδρόμια όσο και εντός των αεροπλάνων, παρακαλούμε όπως μας ενημερώστε για τα εξής:

1. Παράπονα/καταγγελίες από άτομα με αναπηρία ή χρόνια πάθηση για προβλήματα κατά την αεροπορική τους μετακίνηση τόσο επί του αεροδρομίου όσο και εντός του αεροπλάνου. Έχετε δεχθεί καταγγελίες/παράπονα; Εάν ναι, αναφέρετε τα προβλήματα στα οποία αφορούσαν αυτά καθώς και την αντιμετώπιση των καταγγελιών (π.χ. προωθήθηκαν σε κάποια Υπηρεσία/Ε.Σ.Α.μεΑ./ΥΠΑ, υπήρξε κάποια απάντηση κ.λπ.);
2. Προβλήματα που ενδεχομένως άτομα με αναπηρία ή χρόνια πάθηση που χρησιμοποιούν βοηθήματα/εξοπλισμό ή φαρμακευτικές ουσίες (π.χ. ινσουλίνη) αντιμετωπίζουν στις αεροπορικές μετακινήσεις τους κατά τον έλεγχο/μεταφορά αυτών.
3. Προβλήματα που άτομα με αναπηρία ή χρόνια πάθηση που χρησιμοποιούν σκύλο οδηγό/βοηθό αντιμετωπίζουν κατά τις αεροπορικές τους μετακινήσεις για τη μεταφορά αυτού (άρνηση επιβίβασης κ.λπ.).
4. Εξυπηρέτηση ατόμων με αναπηρία ή χρόνια πάθηση στα ελληνικά αεροδρόμια και από τις ελληνικές αεροπορικές εταιρείες επί εδάφους (π.χ. προσβασιμότητα, κατάλληλος εξοπλισμός επι/αποβίβασης, συμπεριφορά προσωπικού, χρόνος αναμονής εξυπηρέτησης, επιβίβαση προ των άλλων επιβατών και αποβίβαση στο τέλος κ.λπ.).
5. Εξυπηρέτηση ατόμων με αναπηρία ή χρόνια πάθηση στα ελληνικά αεροδρόμια και από τις ελληνικές αεροπορικές εταιρείες στο αεροσκάφος (συμπεριφορά προσωπικού, οδηγίες/ανακοινώσεις σε προσβάσιμη γλώσσα κ.λπ.).
6. Ενημέρωση των μελών σας σχετικά με τις προβλεπόμενες διαδικασίες στον Κανονισμό 1107/2006 (είναι ενημερωμένοι, τηρούν τις προθεσμίες ενημέρωσης αεροδρομίου/εταιρειών κ.λπ.).
Ο Κανονισμός είναι διαθέσιμος (στην ελληνική γλώσσα) στον παρακάτω σύνδεσμο: http://eur-lex.europa.eu/legal-content/EL/TXT/PDF/?uri=CELEX:32006R1107&from=EL

Παρακαλούμε όπως αποστείλετε τα σχόλιά σας γραπτώς στον κ. Δημήτρη Λογαρά, υπάλληλο της Ε.Σ.Α.μεΑ. (email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.), το αργότερο μέχρι την 28η Φεβρουαρίου 2018.

Σας ευχαριστούμε θερμά εκ των προτέρων.
Με εκτίμηση

Ο Πρόεδρος

Ι. Βαρδακαστάνης

Ο Γεν. Γραμματέας

Ι. Λυμβαίος

Εκτύπωση
PDF
Πλήρης οθόνη
Αρχείο ήχου
Αποστολή περιεχομένου με email

Αρχή

Βρίσκεστε: ΑΡΧΙΚΗ » Η ΔΡΑΣΗ ΜΑΣ » Φορείς - Μέλη » Καταγραφή από την Ε.Σ.Α.μεΑ. των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν τα άτομα με αναπηρία και χρόνιες παθήσεις κατά τις αεροπορικές μετακινήσεις τους
Ο παρόν διαδικτυακός τόπος συμμορφώνεται με τα διεθνή πρότυπα και προδιαγραφές: valid xhtml | valid css | valid wcag | valid wcag

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών της Ιστοσελίδας αυτής διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση.
Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη.

© Ε.Σ.Α.μεΑ. 2017 | Όροι & Προϋποθέσεις | Προσωπικά δεδομένα | H πολιτική μας για τα Cookies | Αρχή της σελίδας

Εθνική Συνομοσπονδία Ατόμων με Αναπηρία, Ελ. Βενιζέλου 236, 16341 Ηλιούπολη, Αθήνα • Τηλ. 210 9949837 • Φαξ: 210 5238967 | Σχεδίαση & Υλοποίηση: europraxis